サポート・お問い合わせ
ディースリー・パブリッシャーから発売されたゲームに関するお問い合わせとサポート情報です。
英語でのお問合せは下記の「English Support」にて承ります。
This support page is only for titles published by D3PUBLISHER.
Please use the English Support Section below if placing an inquiry in English.
ゲーム Q&A一覧
ディースリー・パブリッシャーから発売されたゲームに関する情報をQ&A形式で紹介しています。
お問い合わせ窓口
「ゲーム Q&A一覧」に該当するご質問がない場合は、下記「注意事項」を必ずご確認のうえ、お問い合わせフォームからご連絡ください。
注意事項
メールサポートの受付時間は、平日の10:00~17:00となります。それ以降のご連絡は翌営業日以降の扱いとなります。
ご質問の内容によっては返信に少々お時間をいただく場合もございますので、ご了承くださいませ。
なお、弊社ではゲームの攻略方法等についてはお答えしておりません。
また、ご質問の内容によってはお答えできない場合がございますので、あらかじめ了承くださいませ。
こちらからお送りいたします回答は、ご連絡をいただいたお客様個人に対してお答えしております。
その内容の一部または全部を他の目的で使用(転用、二次利用等を含む)することはご遠慮いただきますよう、お願いいたします。
※公式サイトなどにてご案内している障害や不具合のご報告については、告知内容をもって返答とかえさせていただく場合がございます。
※原則、「感想・要望」フォームにいただいた内容にはご返信いたしておりません。
※原則、発売から10年を経過したゲームタイトルについてはサポート対象外になりますのでご返信いたしておりません。
Notices
Customer support is open Monday through Friday from 10:00am - 5:00PM (JST) excluding Japanese national holidays. Email inquiries received after 5:00PM (JST) will be reviewed the following business day. Depending on their nature, please note that some inquiries will require additional time to review which may delay response times. Please note that inquiries regarding game strategy will not be answered. Your concerns are important to us, but we would also like to ask for your understanding in the event that we are unable to answer your question.
Any responses to inquiries are meant solely for those individuals who have contacted us. Please refrain from using responses in any method outside of its intended purpose.
*Please note that inquiries regarding issues that have been announced on the home page will not be answered.
*Please note that we will not be responding to submissions under "Suggestions/Feedback".